موج سخن

سخن بزرگان ایران و جهان-داستانهای کوتاه پند آموز-نوشته های زیبا-ضرب المثل-احادیث معصومین

موج سخن

سخن بزرگان ایران و جهان-داستانهای کوتاه پند آموز-نوشته های زیبا-ضرب المثل-احادیث معصومین

عشق و عادت

من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم. چون آنها از روی عشق و علاقه می رقصند ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
لطفا من رو لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

مریم چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:36

سلام.
میشه کتابی که منبع این نوشته است رو به من معرفی کنید

سلام دوست عزیز
من این سخن رو تو هیچ کتابی نخوندم بلکه اون رو از سایت کلوب و قسمت دیوان شریعتی به آدرس http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/shareiati/topicid/1269191/wrapper/true برداشتم
اگه مشکلی در این رابطه هست و اگه این سخن برای دکتر نیست و یا از کس دیگه ست لطفا به من اطلاع بدید تا هرچه سریعتر لینک رو از وبلاگ بردارم

با تشکر
وبلاگ سخن بزرگان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد